• Schade, wat nu? Neem dan gerust contact met ons op!
  • Inloggen

VEELGESTENDE vragen

Indien u het e-mailadres van uw account vergeten bent, stuur dan een e-mailbericht naar de klantenservice met de naam, telefoon en adresgegevens die u in het account heeft opgegeven. Wij zullen uw account en het bijbehorende e-mailadres dan spoedig achterhalen en u de juiste gegevens mailen.

  • Wat is 123AutoSchade.nl?

    123AutoSchade.nl is een online platform om GRATIS en VRIJBLIJVEND offertes te vergelijken voor autoherstel, reparatie, onderhoud en APK. 123AutoSchade zorgt voor een goede verbinding tussen bedrijven en particulieren. 

    Met 123AutoSchade.nl kun je makkelijk jouw autoschade plaatsen voor het herstellen. FOCWA geregistreerde bedrijven bieden op jouw opdracht gedurende 24 uur lang. Zo kun je honderden euro's besparen op het herstelproces. 

  • Hoe werkt 123AutoSchade.nl?

    Doordat 123AutoSchade.nl zo zorgvuldig mogelijk met haar website omgaat, is er een gebruiksvriendelijke website ontwikkeld. In 3 eenvoudige stappen kun je een opdracht plaatsen, en zeker honderden euro's besparen.

    1. Vul het kenteken en aanvullende gegevens zoals km.stand etc. in.
    2. Plaats 4 DUIDELIJKE foto's van de schade, en beschrijf de schade krachtig.
    3. Gedurende 24 uur lang worden er offertes uit gebracht, na 24 uur kun je de beste offerte GRATIS en VRIJBLIJVEND accepteren.
  • Is 123AutoSchade.nl helemaal gratis?

    Ja, 123AutoSchade.nl is geheel gratis. U kunt KOSTENLOOS een opdracht plaatsen en offertes ontvangen. Het is GRATIS en VRIJBLIJVEND, u zit nergens aan vast! Buiten de herstel/reparatie kosten komen er geen kosten bij voor u als consument.

  • Kan ik mijn geplaatste opdracht weer verwijderen?

    Het is natuurlijk mogelijk om de geplaatste opdracht te verwijderen. Zodra er een opdracht geplaatst is, is het niet mogelijk om de opdracht zelf te verwijderen. Hiervoor moet er contact opgenomen worden met 123AutoSchade.nl via 084 003 72 73. Hiermee voorkomen we natuurlijk ook dat bedrijven offertes uitbrengen voor opdrachten die niet meer van toepassing zijn.

  • Hoelang blijven mijn opdrachten online?

    Geplaatste opdrachten op 123AutoSchade.nl blijven 24 uur lang online. Zo hebben bedrijven 24 uur lang tijd om offertes uit te brengen. Na 24 uur is het aan u om de offerte GRATIS en VRIJBLIJVEND te accepteren. U zit nergens aan vast!

  • Hoe maak ik duidelijke foto's?

    Om een goede offerte te ontvangen zijn duidelijke foto's nodig

    1. Maak foto's op een vrije plek, zodat alleen uw auto zichtbaar is.
    2. De belichting moet goed zijn, dus maak foto's bij daglicht.
    3. Het is verstandig om de foto's altijd zelf even terug te kijken, en jezelf als hersteller voorstellen. Zou ik hier een offerte op uit kunnen brengen?

    Wanneer deze 3 stappen gevolgd zijn, is het verstandig om de schade ook zo goed mogelijk te beschrijven. 

    Indien je er niet uit komt, vraag om hulp via onze klantenservice: 084 003 72 73

  • Waar moet ik op letten bij het plaatsen van nieuwe opdrachten?

    Om een zo goed mogelijke offerte te kunnen ontvangen, is er een duidelijke opdracht nodig. De foto's moeten duidelijk zijn, bv. van 2 hoeken en duidelijke detail foto. Ook is er een duidelijke beschrijving nodig. Indien er extra wensen van toepassing zijn, dient dit vermeld te worden tijdens het plaatsen van een opdracht.

    Hulp nodig? Neem contact op met de klantenservice via 084 003 72 73. Wij helpen je graag!

  • Hoe meld ik mijn schade?

    Door de gebruiksvriendleijke site van 123AutoSchade.nl is het mogelijk om in 3 eenvoudige stappen een opdracht te plaatsen.

    1. Selecteer wat voor reparatie van toepassing is, en vul de kenteken en aanvullende gegevens in.
    2. PLaats 4 duidelijke foto's, beschrijf de opdracht duidelijk. Check altijd even de opdracht na.
    3. Na 24 uur ontvangt u de beste offertes, en bespaart u honderden euro's.

    Indien het niet lukt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via 084 003 72 73 of info@123autoschade.nl Wij helpen u graag!

  • Betaal ik niet meer dan het geaccepteerde offerte?

    Nee, wanneer een offerte wordt geaccepteerd, betaald u ALLEEN de kosten wat op de offerte staat. De offertes wat bedrijven uitbrengen zijn bindend.

  • Wat als ik een offerte accepteer?

    Wanneer er een offerte wordt geaccepteerd, worden de contactgegevens gewisseld tussen het bedrijf en u. Zo kunt u een afspraak inplannen wanneer het van beide kanten uitkomt.

  • Zijn foto's genoeg voor schadeherstellers om een offerte uit te brengen?

    Ja, vaak is het voor herstellers meer uit te halen met een foto dan een omschrijving. Bij cosmetische schade zijn 3 duidelijke foto's vaak genoeg om een offerte op te maken.

  • Waneer ontvang ik een offerte?

    Wanneer de opdracht is geplaatst, kunnen bedrijven 24 uur lang offertes uitbrengen. De offertes ontvang je direct wanneer de hersteller dit bied. Na 24 uur kun je de beste offertes vergelijken en honderden euro's besparen.

  • Kan ik me als bedrijf aanmelden bij 123AutoSchade.nl?

    Nee, het is niet voor iedereen mogelijk om een bedrijfsaccount te krijgen bij 123AutoSchade.nl. 123AutoSchade.nl wilt hoge kwaliteit leveren met een zo laag mogelijke prjiis. Hierdoor is het alleen mogelijk om een bedrijfsaccount aan te maken wanneer het FOCWA en/of RDW gecertificeerd is. Hiermee zijn bedrijven verplicht om garantie te geven op uitgevoerde opdrachten.

  • Welke extra services zijn er van schadeherstellers?

    Niet iedereen hanteerd de zelfde service. Vaak zijn wel de volgende van toepassing:

    1. koffie/thee
    2. Gratis internet
    3. Haal en Breng service
    4. Wachtruimte
    5. Leenfiets
    6. Vervangende auto
    7. Wassen

    Dit zijn vaak de standaard services bij bedrijven. Sommige bedrijven hebben ook aanvullende services. 

  • Wachtwoord wijzigen

    Wachtwoord wijzigen kan makkelijk door bij het login scherm op ''wachtwoord vergeten'' te klikken. 

    Indien je er niet uitkomt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via 084 003 72 73 of info@123autoschade.nl. Wij helpen je graag!

  • Gegevens wijzigen

    Gegevens wijzigen kan makkelijk, zodra je bent ingelogd op 123AutoSchade.nl.

     

    Indien je er niet uit komt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via 084 003 72 73 of info@123autoschade.nl. Wij helpen je graag!

  • Wachtwoord vergeten?

    Wachtwoord vergeten? Geen probleem! Zodra je op ''wachtwoord vergeten' klikt bij het login scherm, kun je gemakkelijk de wachtwoord wijzigen.

    Indien je er niet uitkomt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via 084 003 72 73 of info@123autoschade.nl. Wij helpen je graag!

  • Mijn e-mail adres werkt niet

    Zodra de e-mail niet meer werkt, kun je contact opnemen met onze klantenservice via 084 003 72 73 of info@123autoschade.nl. Wij helpen je graag!

  • Kan ik mijn schade via de verzekering laten repareren?

    Dit kan verschillend zijn. Het hangt van je verzekeraar af. Sommige verzekeringsmaatschappijen willen dat de schade bij een aangesloten schadehersteller wordt gerepareerd. Ook zijn er verzekeringsmaatschappijen die de keuze aan jezelf over laten. Dit moet overlegd worden met de eigen verzekeraar.

     

    Indien je verdere vragen hebt, neem dan gerust contact op met onze klantenservice via 084 003 72 73 of info@123autoschade.nl. Wij helpen je graag!

  • Hoe kan ik een beoordeling geven over 123AutoSchade.nl?

Vrijblijvend een prijsindicatie!

Laden ...

Laden